luni, 28 februarie 2011

Pronosticuri 1 martie - bombe

Pentru ziua de 1 martie 2011 eu voi juca urmatoarele meciuri:
Chelsea vs Manchester United - pronostic 1 - cota 2,1
Duisburg vs Cottbus - pronostic x - cota 3,3
Piacenza vs Empoli - pronostic 2 - cota 3,1
Espanyol vs Mallorca - pronostic 1 - cota 1,9
Cota este de 40 si voi paria tot 10 lei.

Un comentariu:

  1. primul clar meci de 1X2, sub/peste,eu am ales ca Torres da gol.
    al doilea la fel ambitii mari probabil vor fi si prelungiri nici una nu pare favorita poate Duisburg ca-s gazde.
    al treilea vad un x sau o victorie la limita a gazdelor pentru ca daca pierd se amesteca in hora retrogradarii.
    al 4-lea pare OK Mallorca par mai mult a gazdari cum se zice plus ca gazdele pastreaza sanse la E.L.

    Eu am ales altceva arunca un ochi acolo poate gasesti ceva bun de jucat.
    NOROC

    RăspundețiȘtergere